آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

افتخاری دیگر برای شهر اولین ها

با 2 هزار میلیارد ریال اعتبار صورت گرفت
بهره‌برداری از بزرگ‌ترین میدان شهری کشور در تبریز
 
با حضور رئیس‌جمهور از میدان شهید بهشتی تبریز به عنوان بزرگ‌ترین میدان شهری کشور که عملیات اجرایی آن 14 سال پیش آغاز شده بود، به بهره‌برداری رسید.
 
 
 

علی محمدزاده رئیس اداره بافت‌های فرسوده شهری راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در حاشیه بهره‌برداری از بزرگ‌ترین میدان شهری کشور در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: امروز با حضور رئیس‌جمهور بهره‌برداری از میدان شهید بهشتی تبریز به عنوان بزرگ‌ترین میدان شهری کشور در تبریز با هزینه 2 هزار میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: از مجموعه‌های این میدان که شامل 12 بلوک ساختمانی با زیربنای احداثی نزدیک به 82 هزار مترمربع و معابر عمومی اشاره کرد.

محمدزاده با اشاره به وجود 455 هزار واحد تجاری، 268 واحد خدماتی، 111 واحد مسکونی و حدودا یک‌هزار واحد پارکینگ در بلوک‌های ساختمانی این مجموعه گفت: بیش از 27 هزار مترمربع نیز محوطه میدان شهید بهشتی است.

وی میزان اعتبار برآورد شده برای کل این طرح را 2 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان اعتبار یک‌هزار و 200 میلیارد ریال برای تملک و 800 میلیارد ریال نیز رای اجرای طرح برآورد شده بود.

این مسئول حوزه راه و شهرسازی استان درباره میزان اعتبار جذب شده برای این طرح گفت: تاکنون یک‌هزار و 700 میلیارد ریال برای تحقق 85 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه میدان شهید بهشتی از محل اعتبارات شرکت عمران و بهسازی ایران و گروه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی موارد باقی مانده از این پروژه را در مراحل نازک کاری و یا تجهیز بلوک‌ها عنوان کرد و گفت: این مراحل نیز حداکثر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

محمدزاده درباره تاثیرات این میدان در بخش ترافیک شهری نیز اظهار کرد: این میدان با توجه به اختصاص 65 درصد آن به معابر عمومی در تفکیک معابر عابر پیاده و سواره در این بخش از شهر تبریز که یکی از شاهرگ‌های عبوری محسوب می‌شود و تاثیرگذار خواهد بود.

محمدزاده گفت: شاخص‌ترین بنای این میدان برج ابریشم با کاربری تجاری و خدماتی در 17 طبقه است که پیش‌بینی می‌شود در صورت بهره‌برداری کامل از آن، میدان شهید بهشتی به یکی از قطب‌های خدماتی و تجاری کلانشهر تبریز تبدیل شود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار عمرانی و شهری، ،
برچسب‌ها: بهره, برداری, بزرگترین, میدان, شهری, در کشور, تبریز, شهر, اولین ها,
[ 10 / 2 / 1392 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب